Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA do Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA Fiat 127 (127_) 1.3 Diesel liftback 45KM, 33kW, olej napędowy (1981.04 - 1986.12) VEMA
Producent:VEMA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
185021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMA
Kod:
185021
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze