Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA Fiat PANDA (141_) 1000 liftback 50KM, 37kW, benzyna (1985.01 - 1992.12) VEMA
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50316
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50316
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Do 100 dni na zwrot
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50510
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50510
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze