Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat PUNTO (176_) 1.2 16V liftback 86KM, 63kW, benzyna (1997.04 - 1999.09) VAICO
Producent:METALCAUCHO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50325
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50325
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  103
Do 100 dni na zwrot
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50429
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50429
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Mechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  94
Do 100 dni na zwrot
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50345
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50345
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  80
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Średnica złączki hydraulicznej [mm]:  16
Wymiar gwintu wyjście:  M16x1.5
Do 100 dni na zwrot
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze