Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAL? Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) MAL?
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VEMA Fiat UNO (146_) 1.3 Turbo i.e. liftback 101KM, 74kW, benzyna (1989.09 - 1991.03) VEMA
Producent:LENCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA356L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA356L
Tryb pracy:  Manualny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA1382L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1382L
Tryb pracy:  Elektryczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z systemem dynamic steering
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze