Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford FOCUS I Turnier (DNW) 2.0 16V Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1999.02 - 2004.11) VAICO
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S02 000 005
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S02 000 005
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
976,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 900 003
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 900 003
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z manszetami układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
1203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze