Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK do Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NK Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) NK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Ford SIERRA II Turnier (BNG) 2.9 4x4 Kombi 150KM, 110kW, benzyna (1988.08 - 1993.02) VAICO
Producent:ELSTOCK

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
15-0046
niedostępny
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
15-0046
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
676,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 580,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0153
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0153
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0153R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0153R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0161
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0161
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7,5
Do 100 dni na zwrot
ELSTOCK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
11-0161R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELSTOCK
Kod:
11-0161R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze