Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN do Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Honda ACCORD V (CE, CF_, CD) 1.8 i (CE7) sedan 116KM, 85kW, benzyna (1996.02 - 1998.10) TRISCAN
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8515 40604
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8515 40604
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  111
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze