Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Jeep COMPASS (MP, M6) 2.0 CRD 4x4 SUV 140KM, 103kW, olej napędowy (2017.03 - obecnie) TMI
Producent:DRI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
714521529
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
714521529
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość [mm]:  1235
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  162
Ciężar netto [kg]:  6,5
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze