Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania YAMATO Mazda 323 F VI (BJ) 1.4 (BJ3P) liftback 72KM, 53kW, benzyna (2001.01 - 2004.05) YAMATO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI1272
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI1272
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  4
Średnica koła pasowego [mm]:  120
Do 100 dni na zwrot
455,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
MZ9003
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
MZ9003
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość 1 [mm]:  1190
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
869,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze