Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mazda CX-3 (DK) 2.0 SKYACTIV-G AWD (DK4W7) SUV 150KM, 110kW, benzyna (2015.05 - obecnie) URW
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52831
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52831
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Mechaniczne
Układ kierowniczy:  Z drążkiem kierowniczym poprzecznym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze