Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE do Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ALCO FILTER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) ALCO FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz 124 sedan (W124) 300 E sedan 188KM, 138kW, benzyna (1985.01 - 1985.12) VAICO
Producent:RUVILLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
975116
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
975116
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
1052,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
RUVILLE
0 (0)
Kod produktu:
975107
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
975107
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Cisnienie [bar]:  110
Do 100 dni na zwrot
2156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze