Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz KLASA S coupe (C140) SEC/CL 420 (140.063) coupe 279KM, 205kW, benzyna (1994.10 - 1999.02) VAICO
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00802
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00802
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0)
Kod produktu:
PU00803
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00803
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Ograniczenia producenta:  With tank
Cisnienie [bar]:  120
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze