Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO do Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FILTRON Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) FILTRON
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CLEAN FILTER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) CLEAN FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CONTINENTAL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) CONTINENTAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DENCKERMANN Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) DENCKERMANN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HENGST FILTER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) HENGST FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KNECHT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) KNECHT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) KOLBENSCHMIDT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LUCAS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) LUCAS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAGNETI MARELLI Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) MAGNETI MARELLI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAHLE ORIGINAL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) MAHLE ORIGINAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MANN-FILTER Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) MANN-FILTER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MISFAT Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) MISFAT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania PURRO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) PURRO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SCT - MANNOL Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) SCT - MANNOL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SOFIMA Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) SOFIMA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania UFI Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) UFI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania WIX FILTERS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 814 D (670.364, 670.365, 670.366) Skrzynia 140KM, 103kW, olej napędowy (1987.11 - 1994.12) WIX FILTERS
Producent:MAPCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29990
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29990
Jednostka:
KPL
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  126
Do 100 dni na zwrot
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29992
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29992
Ograniczenia producenta:  Schutzfilter
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Średnica flanszy [mm]:  10
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Długość [mm]:  202
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze