Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi GALANT VII sedan (E5_A, E7_A, E8_A) 1.8 GLSI (E52A) sedan 126KM, 93kW, benzyna (1992.11 - 1996.08) VAICO
Producent:ERA BENELUX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR22004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR22004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
1659,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP85178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP85178
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
1305,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze