Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI do Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GSP Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) GSP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Mitsubishi OUTLANDER I (CU_W) 2.4 4WD SUV 139KM, 102kW, benzyna (2003.05 - 2006.10) VAICO
Producent:DRI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521289R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521289R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  KOYO
Długość [mm]:  1260
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521289
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521289
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  KOYO
Długość [mm]:  1260
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  7,4
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze