Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP do Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Nissan PRIMERA (P12) 2.2 dCi sedan 139KM, 102kW, olej napędowy (2003.04 - 2006.04) VAICO
Producent:JP GROUP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
240,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze