Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Opel VECTRA B Kombi (J96) 1.7 TD (F35) Kombi 82KM, 60kW, olej napędowy (1996.11 - 1997.12) URW
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0642
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0642
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez drążka sprzęgającego
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Technika połączeń:  klin
Długość całkowita [mm]:  1240
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  50
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Do 100 dni na zwrot
1464,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.0438
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.0438
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwintowana złączka:  16mm Hose Connection
Technika połączeń:  M16 X 1.5mm (Female)
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Liczba rowków:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  120
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Cisnienie [bar]:  80
Ilość żeber:  1
Do 100 dni na zwrot
382,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze