Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) DT
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Peugeot BOXER Autobus (230P) 2.8 D Autobus 87KM, 64kW, olej napędowy (1999.01 - 2002.02) VAICO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KK000030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KK000030
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1405
Rozstaw srub mocujących:  560
Wymiar gwintu:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  49
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Do 100 dni na zwrot
868,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze