Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Porsche 944 2.7 coupe 165KM, 121kW, benzyna (1988.11 - 1989.08) URW
Producent:TMI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02340
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02340
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG02341R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG02341R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez przegubu kątowego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze