Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault 9 (L42_) 1.4 Turbo sedan 118KM, 87kW, benzyna (1986.07 - 1989.12) TRW
Producent:TRW

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR145
niedostępny
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR145
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Ilość żeber:  1
Średnica koła pasowego [mm]:  124
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
549,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 416,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze