Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OCAP Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) OCAP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Renault MEGANE I Coach (DA0/1_) 2.0 16V IDE (DA03, DA0P, DA14) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1999.11 - 2003.08) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RE4049
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
RE4049
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1160
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
350,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RE9040
dostępny
Kaucja: 621,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
RE9040
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SMI
Długość całkowita [mm]:  1230
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
931,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 621,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
RE9024
dostępny
Kaucja: 428,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
RE9024
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW
Długość całkowita [mm]:  1230
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
1090,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 428,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze