Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV do Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORG & BECK Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) BORG & BECK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Saab 9000 liftback 2.0 -16 Turbo liftback 163KM, 120kW, benzyna (1988.05 - 1993.08) VAICO
Producent:ESEN SKV

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ESEN SKV
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
10SKV069
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ESEN SKV
Kod:
10SKV069
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  2,15
Ciśnienie pracy [bar]:  90
Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]:  65
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze