Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO do Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Skoda FABIA I Praktik (6Y5) 1.9 TDI nadwozie zamknięte / kombi 101KM, 74kW, olej napędowy (2000.01 - 2007.12) TRISCAN
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50527
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
50527
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  TRW
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
2445,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze