Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI do Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Subaru LEGACY I (BC) 2.0 GL sedan 140KM, 103kW, benzyna (1991.08 - 1993.12) VAICO
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
PI0276
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0276
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  Unisia Jecs
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

GENERAL RICAMBI
1.0 (1)
Kod produktu:
SU9004
niedostępny
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
SU9004
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  KOYO
Długość 1 [mm]:  1190
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14
Do 100 dni na zwrot
672,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 382,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze