Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) liftback 69KM, 51kW, olej napędowy (2005.08 - obecnie) VAICO
Producent:CEVAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0)
Kod produktu:
173322
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
173322
Tryb pracy:  Elektryczny
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze