Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NPS Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) NPS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Suzuki VITARA (ET, TA, TD) 2.0 V6 24V Napęd na wszystkie koła (SV620) samochód terenowy zamknięty 136KM, 100kW, benzyna (1994.12 - 1998.03) VAICO
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52607
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52607
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  5
Średnica koła pasowego [mm]:  124
Ciśnienie pracy [bar]:  80
Do 100 dni na zwrot
1499,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze