Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania do Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) SPIDAN

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0)
Kod produktu:
95GAY-20320707X
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20320707X
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  7
Ciężar [kg]:  0,014
Średnica wewnętrzna [mm]:  20
Średnica zewnętrzna [mm]:  32,0
Długożć opakowania [cm]:  3,2
Szerokość opakowania [cm]:  3,2
Wysokość opakowania [cm]:  0,8
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9945150200
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9945150200
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot
271,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAPCO
0 (0)
Kod produktu:
29991
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
29991
Jednostka:
szt
Średnica flanszy [mm]:  12
Rodzaj filtra:  Filtr przewodowy
Specyfikacja:  Magnetfilter
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51743
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51743
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
1082,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LENCO
0 (0)
Kod produktu:
SGA243L
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA243L
Tryb pracy:  Manualny
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.5
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze