Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota CARINA III Kombi (_A6_) 1.8 D (CA60, CA67) Kombi 65KM, 48kW, olej napędowy (1982.04 - 1983.09) SPIDAN
Producent:SPIDAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0)
Kod produktu:
51743
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
51743
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Układ kierowniczy:  Listwa zębata przekładni kierowniczej
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego:  M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
1082,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze