Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO do Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Toyota LAND CRUISER PRADO (_J15_) 3.0 D-4D (KDJ150_, KDJ150, KDJ155) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW, olej napędowy (2009.08 - obecnie) VAICO
Producent:LENCO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA895L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA895L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Łącznik rur:  Zacisk
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1026L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1026L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1029L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1029L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producenta:  TOYODA
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1121L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1121L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Ograniczenia producenta:  JTEKT
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA1423L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA1423L
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Do 100 dni na zwrot
LENCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SGA606L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LENCO
Kod:
SGA606L
Tryb pracy:  Manualny
Rodzaj gwintu:  Z gwintem zewnętrznym
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze