Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI do Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 850 Kombi (855) 2.0 Turbo Kombi 180KM, 132kW, benzyna (1993.09 - 1997.10) VAICO
Producent:TMI

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PU00091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
PU00091
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]:  141
Liczba rowków:  6
Cisnienie [bar]:  95
Ciężar netto [kg]:  2,6
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00722
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW/SMI
Długość [mm]:  1125
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  75
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,9
Rozmiar gwintu wejżcie:  M16
Wymiar gwintu wyjście:  M18
Ciężar netto [kg]:  7,5
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00723R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00723R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW/SMI
Długość [mm]:  1125
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  75
Ilość obrotów koła kierownicy:  2,8
Rozmiar gwintu wejżcie:  M16
Wymiar gwintu wyjście:  M18
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00710
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00710
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW/SMI
Długość [mm]:  1125
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  75
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Rozmiar gwintu wejżcie:  M16
Wymiar gwintu wyjście:  M18
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
TMI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SG00711R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TMI
Kod:
SG00711R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych:  TRW/SMI
Długość [mm]:  1120
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  75
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy:  3,3
Rozmiar gwintu wejżcie:  M16
Wymiar gwintu wyjście:  M18
Ciężar netto [kg]:  7
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze