Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST do Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo 940 II Kombi (945) 2.4 TD Interc. Kombi 122KM, 90kW, olej napędowy (1994.08 - 1998.10) VAICO
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
95GAY-20300506X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
95GAY-20300506X
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,004
Długożć opakowania [cm]:  3,0
Szerokość opakowania [cm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  0,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 48,00 zł
17,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze