Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo S60 II (134) T3 sedan 150KM, 110kW, benzyna (2010.04 - 2015.12) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113286
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113286
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z otworem na czujnik
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113285
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113285
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]:  1350
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
145463
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
145463
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze