Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V50 (545) T5 AWD Kombi 230KM, 169kW, benzyna (2007.03 - 2010.12) VAICO
Producent:CEVAM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112152
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112152
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
145193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
145193
Tryb pracy:  Elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta:  TRW
Cisnienie [bar]:  110
Dla numeru OE:  9N51-3K514-AA
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze