Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO do Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELRING Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ELRING
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Volvo V60 I (155, 157) 2.4 D5 AWD Kombi 215KM, 158kW, olej napędowy (2011.04 - 2015.12) VAICO
Producent:VAICO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V99-0005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V99-0005
Jednostka:
sztuka
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Ciężar [kg]: 0,14
Szerokość opakowania [cm]: 5,8
Wysokość opakowania [cm]: 5,8
Głębokość opakowania [cm]: 13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze