Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HART
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) ORIGINAL IMPERIUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.3 liftback 58KM, 43kW, benzyna (1983.08 - 1986.10) VIKA
Producent:BOSCH

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 537
niedostępny
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 537
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
728,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 406,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 567
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 567
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Do 100 dni na zwrot
775,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 773
niedostępny
Kaucja: 948,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 773
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
3481,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 948,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 803
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 803
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Układ kierowniczy:  Bez drążka kierowniczego poprzecznego
Układ kierowniczy:  Bez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Do 100 dni na zwrot
3884,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze