Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA do Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AUTOMEGA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) AUTOMEGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BUGIAD Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) BUGIAD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CORTECO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) CORTECO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KRAFT AUTOMOTIVE Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.4 Kombi 55KM, 40kW, benzyna (1993.07 - 1999.04) VIKA
Producent:AUTOMEGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
210009110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
210009110
Jednostka:
szt
Cisnienie [bar]:  90
Typ pompy:  Pompa łopatkowa
Dla producentów przekładni kierowniczych:  ZF
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Profil piasty:  VW-3 Loch
Długość piasty [mm]:  41
Do 100 dni na zwrot
313,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze