Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BORSEHUNG Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) BORSEHUNG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw GOLF IV Variant (1J5) 1.9 TDI Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2001.06 - 2006.06) VIKA
Producent:LAUBER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.9694
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.9694
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  16
Cisnienie [bar]:  90
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Koła pasowe:  Bez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika wyrównawczego
Rozmiar gwintu 1:  M16
Profil piasty:  Curved Triangle
Do 100 dni na zwrot
337,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
66.0747
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
66.0747
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez drążka sprzęgającego
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1.5mm MALE
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]:  1260
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  48
Ograniczenia producenta:  ZF
Technika połączeń:  sciety
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M14x1,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  22
Do 100 dni na zwrot
810,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze