Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BG AUTOMOTIVE LTD. Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) BG AUTOMOTIVE LTD.
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SKV GERMANY Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SKV GERMANY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 83KM, 61kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VIKA
Producent:GT-BERGMANN AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GTRP627
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kod:
GTRP627
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta:  THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]:  1467
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  66
Rozstaw srub mocujących:  305
Długość przegub aksialny [mm]:  285
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M16x1,5
Do 100 dni na zwrot
1630,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze