Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe TRISCAN do Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12)

Przewody zapłonowe JANMOR Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) JANMOR
Przewody zapłonowe MAXGEAR Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) NGK
Przewody zapłonowe BOSCH Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) BOSCH
Przewody zapłonowe BREMI Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) BREMI
Przewody zapłonowe CHAMPION Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) CHAMPION
Przewody zapłonowe EFI AUTOMOTIVE Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) EFI AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe ENERGY Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) ENERGY
Przewody zapłonowe EYQUEM Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) EYQUEM
Przewody zapłonowe FAE Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) FAE
Przewody zapłonowe HART Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) HART
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) HITACHI
Przewody zapłonowe KRAFT AUTOMOTIVE Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Przewody zapłonowe LUCAS Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) VALEO
Przewody zapłonowe VIKA Audi 200 C3 sedan (447, 448) 2.2 Turbo quattro sedan 165KM, 121kW, benzyna (1985.01 - 1991.12) VIKA
Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8860 4103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8860 4103
Jakosć:  HYPALON
ID wykonania wtyczki:  M4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze