Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe ASHIKA do Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08)

Przewody zapłonowe JANMOR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) JANMOR
Przewody zapłonowe ASHIKA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) ASHIKA
Przewody zapłonowe BOSCH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) BOSCH
Przewody zapłonowe CHAMPION Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) CHAMPION
Przewody zapłonowe EPS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) EPS
Przewody zapłonowe FACET Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) FACET
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS ELPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Przewody zapłonowe HITACHI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) HITACHI
Przewody zapłonowe IPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) IPARTS
Przewody zapłonowe JAPANPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) JAPANPARTS
Przewody zapłonowe JAPKO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) JAPKO
Przewody zapłonowe KW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) LUCAS
Przewody zapłonowe MAGNETI MARELLI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MAGNETI MARELLI
Przewody zapłonowe MAXGEAR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) MAXGEAR
Przewody zapłonowe NGK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) NGK
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe TESLA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TESLA
Przewody zapłonowe TRISCAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) TRISCAN
Przewody zapłonowe VALEO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.0 i 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1994.10 - 1998.08) VALEO
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
132-00-0307
dostępny
1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
132-00-0307
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  480
Długość 2 [mm]:  360
Średnica zewnętrzna [mm]:  8
Liczba przewodów:  2
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze