Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przewody zapłonowe NIPPARTS do Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przewody zapłonowe BOSCH Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BOSCH
Przewody zapłonowe MAXGEAR Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) MAXGEAR
Przewody zapłonowe BLUE PRINT Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) BLUE PRINT
Przewody zapłonowe ELWIS ROYAL Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ELWIS ROYAL
Przewody zapłonowe EPS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) EPS
Przewody zapłonowe ERA Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) ERA
Przewody zapłonowe FACET Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FACET
Przewody zapłonowe FAE Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) FAE
Przewody zapłonowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Przewody zapłonowe IPARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) IPARTS
Przewody zapłonowe JANMOR Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JANMOR
Przewody zapłonowe JPN Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) JPN
Przewody zapłonowe KW Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) KW
Przewody zapłonowe LUCAS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) LUCAS
Przewody zapłonowe NGK Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NGK
Przewody zapłonowe NIPPARTS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NIPPARTS
Przewody zapłonowe NPS Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) NPS
Przewody zapłonowe QUINTON HAZELL Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Przewody zapłonowe SAKURA Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) SAKURA
Przewody zapłonowe VALEO Honda CIVIC II Shuttle (EE) 1.4 i 16V (EE1) Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1988.01 - 1992.12) VALEO
Producent:NIPPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J5384006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
J5384006
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Przekrój poprzeczny [mm2]:  7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przewody zapłonowe

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Jakie przewody zapłonowe wybrać?

Zakłócenia o których mowa powyżej powstawać mogą na skutek wytworzenia silnego pola elektromagnetycznego przez impuls zapłonowy o napięciu rzędu 25.000 V. Konsekwencją tego zjawiska może być wówczas negatywna reakcja wszelkich systemów elektronicznych naszego samochodu. Dobre przewody muszą więc „radzić sobie” z tego typu zjawiskami i muszą być odporne na procesy starzenia, a także uszkodzenia mechaniczne i przepalenie.

czytaj więcej >
Przewody zapłonowe w pigułce

Przewody zapłonowe w pigułce

Nowe samochody wyposaża się z reguły w układ zapłonowy, który składa się ze świec zapłonowych, cewek oraz komputera sterującego całym systemem.  Z kolei w nieco starszych modelach aut stosowano także przewody zapłonowe.

czytaj więcej >
Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Czy w dieslu są przewody zapłonowe?

Jesień już niemal w pełni. O ile latem problemów z rozruchem nie mają nawet mocno wyeksploatowane jednostki napędowe, to kłopoty zaczynają się wtedy, gdy robi się chłodniej. Jeśli rozrusznik reaguje prawidło, a silnik i tak nie zapala lub robi to bardzo opornie i pracuje nierówno, przyczyn należy szukać w układzie zapłonowym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze