Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik GLASER do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12)

Silnik ELRING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BOSCH
Silnik GLYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLYCO
Silnik FILTRON Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FILTRON
Silnik MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KNECHT
Silnik MAHLE ORIGINAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAHLE ORIGINAL
Silnik VEMO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMO
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLASER
Silnik GOETZE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KING
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik REINZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) REINZ
Silnik SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SKF
Silnik SWAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) UFI
Silnik VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMA
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:GLASER

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
X06719-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X06719-01
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  0,5
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
N92010-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
N92010-00
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
X06706-01
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X06706-01
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,1
Do 100 dni na zwrot
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P76349-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
P76349-01
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  82
Średnica zewnętrzna [mm]:  105
Szerokość [mm]:  12
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału:  A
Rodzaj gwintu:  Gwint lewoskrętny
Do 100 dni na zwrot
60,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
X90508-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X90508-01
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H07311-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
H07311-00
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  1,4
Średnica [mm]:  76
Do 100 dni na zwrot
101,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
X06739-01
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
X06739-01
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  2
Do 100 dni na zwrot
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GLASER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
D31138-00
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GLASER
Kod:
D31138-00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem trzonków zaworów
Do 100 dni na zwrot
212,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Przegrzewający się silnik w samochodzie - przyczyny

Temperatura silnika zaczęła nagle niebezpiecznie rosnąć? Sprawdź, jak znaleźć przyczynę tego problemu

Przegrzewający się gwałtownie silnik może prowadzić do bardzo poważnych i kosztownych w naprawie awarii. Jeśli wskazówka na tarczy pokazującej jego temperaturę zaczyna nagle iść mocno w górę, powinniśmy działać natychmiast. Szybka reakcja da nam czas na poszukanie parkingu, ale raczej nie wystarczy na dotarcie do mechanika. Jak poradzić sobie w takiej sytuacji?

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze