Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAXGEAR do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Silnik ELRING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ELRING
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROREPAR
Silnik BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BOSCH
Silnik FILTRON Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FILTRON
Silnik GLYCO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLYCO
Silnik MAGNETI MARELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAGNETI MARELLI
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik AJUSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) AJUSA
Silnik KAMOKA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KNECHT
Silnik MAHLE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MAHLE
Silnik VEMO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMO
Silnik BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) BORG & BECK
Silnik CHAMPION Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CHAMPION
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CONTINENTAL
Silnik CORTECO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) CORTECO
Silnik ERA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ERA
Silnik EUROL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) EUROL
Silnik FA1 Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FA1
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Silnik GATES Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GATES
Silnik GLASER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GLASER
Silnik GOETZE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) GOETZE
Silnik HART Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HART
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik JP GROUP Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) JP GROUP
Silnik KING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) KING
Silnik MANN-FILTER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik NPS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) NPS
Silnik OPTIMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) OPTIMA
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PAYEN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PAYEN
Silnik PURRO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PURRO
Silnik PZL FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) PZL FILTERS
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Silnik SKF Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SKF
Silnik SWAG Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) SWAG
Silnik TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) TRISCAN
Silnik UFI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) UFI
Silnik VEMA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VEMA
Silnik VICTOR REINZ Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) VICTOR REINZ
Silnik WIX FILTERS Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162B1L) sedan 129KM, 95kW, benzyna (1989.05 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
43-0032
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
43-0032
Jednostka:
sztuka
Ciśnienie pracy [bar]: 3
Wydatek [l/h]: 155
Tryb pracy: Elektryczny
Napięcie na wejsciu [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 251,00 zł
128,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
58-0020
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0020
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Elektryczny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 270,00 zł
138,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
4.6 (11 ocen)
Kod produktu:
26-0271
niedostępny
4.6 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
26-0271
Jednostka:
sztuka
Rodzaj filtra: Filtr przykręcany
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: LS 7
Wysokość [mm]: 100
Wymiar gwintu: 3/4-16 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]: 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
59-0008
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
59-0008
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej, z prawej, z przodu, z tyłu
Sonda lambda: Ogrzewana
Liczba przewodów: 3
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 160000
Złącze / klema: W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 269,00 zł
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze