Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik EUROREPAR do Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10)

Silnik EUROREPAR Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) EUROREPAR
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik CASTROL Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) CASTROL
Silnik DRIVE + Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) DRIVE +
Silnik EUROL Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) EUROL
Silnik HC-CARGO Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) HC-CARGO
Silnik LIQUI MOLY Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) LIQUI MOLY
Silnik MOTUL Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) MOTUL
Silnik NPS Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) NPS
Silnik RAVENOL Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) RAVENOL
Silnik SCT - MANNOL Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) SCT - MANNOL
Silnik VAICO Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) VAICO
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo 8C (920_) 4.7 (920AXA1A) coupe 450KM, 331kW, benzyna (2007.01 - 2009.10) VALVOLINE
Producent:EUROREPAR

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635764080
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635764080
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  RN0710
Zalecenie producenta oleju:  RN0700
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-25
Zalecenie producenta oleju:  AAE Group B6
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2296
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635764180
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635764180
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Rodzaj połączenia:  Kanister
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  RN0710
Zalecenie producenta oleju:  RN0700
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-25
Zalecenie producenta oleju:  AAE Group B6
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2296
Do 100 dni na zwrot
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635764280
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635764280
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked x1
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  RN0710
Zalecenie producenta oleju:  RN0700
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-25
Zalecenie producenta oleju:  AAE Group B6
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2296
Do 100 dni na zwrot
1285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1635764380
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635764380
Pojemność [litr]:  208
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Zalecenie producenta oleju:  MB 229.3
Zalecenie producenta oleju:  VW 502.00
Zalecenie producenta oleju:  VW 505.00
Zalecenie producenta oleju:  FIAT 9.55535-M2
Zalecenie producenta oleju:  PORSCHE A40
Zalecenie producenta oleju:  RN0710
Zalecenie producenta oleju:  RN0700
Zalecenie producenta oleju:  GM LL-B-25
Zalecenie producenta oleju:  AAE Group B6
Dopuszczenie przez producenta:  PSA B71 2296
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0)
Kod produktu:
1657850280
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1657850280
Specyfikacja wg API:  SM
Specyfikacja wg API:  SN
Specyfikacja wg API:  CF
Pojemność [litr]:  60
Rodzaj połączenia:  Beczka
Klasa lepkości wg SAE:  5W-40
Specyfikacja:  Stocked x9
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B3
Specyfikacja wg ACEA:  A3/B4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Jaki wpływ na silnik ma jazda na rezerwie?

Regularna jazda samochodem, w którym znajduje się niewielka ilość paliwa może mieć negatywny wpływ na poszczególne części samochodowe, w tym głównie na pompę paliwa. Jakie skutki niesie za sobą notoryczna jazda na tzw. „rezerwie”?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze