Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik SWAG do Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie)

Silnik REINZ Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) REINZ
Silnik MOTUL Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik KAMOKA Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) KNECHT
Silnik SWAG Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) SWAG
Silnik MAHLE ORIGINAL Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Silnik HENGST FILTER Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik FA1 Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FA1
Silnik BLUE PRINT Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik HART Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) HART
Silnik ALCO FILTER Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik BOSCH Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BOSCH
Silnik DRIVE + Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) DRIVE +
Silnik UFI Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) UFI
Silnik ASHIKA Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik BORGWARNER Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) BORGWARNER
Silnik COMLINE Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik DAYCO Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) DAYCO
Silnik ELRING Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ELRING
Silnik EUROL Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) FRAM
Silnik GLASER Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) GLASER
Silnik MAXGEAR Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MAXGEAR
Silnik MISFAT Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) MISFAT
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURFLUX Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik VALVOLINE Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) VALVOLINE
Silnik VEMA Alfa Romeo TONALE (965_) 1.3 Hybrid Q4 SUV 275KM, 202kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2022.03 - obecnie) VEMA
Producent:SWAG

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
50 92 1096
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 92 1096
Jednostka:
szt
Powierzchnia:  Fosforanowany
Długożć żruby pod główką [mm]:  20
Długość [mm]:  34,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  28,0
Gwint zewn. [mm]:  M14 x 1,5
Długość gwintu [mm]:  7
Jakosć/Klasa:  5.8
Rozmiar klucza:  13
Kształt łba sruby / nakrętki:  Zewnętrzny szesciokątny
Materiał:  Stal
Ciężar [kg]:  0,031
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1216
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1216
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  0,843
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1217
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1217
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  4
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  3,38
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
33 10 1218
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
33 10 1218
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  ACEA C2
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-13340
Specyfikacja:  CHRYSLER MS-90047
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-DS1
Specyfikacja:  FIAT 9.55535-GS1
Specyfikacja:  PSA B71 2312
Klasa lepkości wg SAE:  0W-30
Ciężar [kg]:  4,215
Do 100 dni na zwrot
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Ustawianie luzu zaworowego

Ustawianie luzu zaworowego

Kierowcy poruszający się europejskimi samochodami wyprodukowanymi w ciągu ostatnich 15 lat często nawet nie wiedzą, czym jest luz zaworowy, a już tym bardziej nie potrzebują go ustawiać. Co innego właściciele aut japońskich.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze