Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE do Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02)

Silnik FILTRON Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) FILTRON
Silnik IPARTS Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) IPARTS
Silnik VALEO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) VALEO
Silnik ELRING Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) ELRING
Silnik KAMOKA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) KAMOKA
Silnik DENCKERMANN Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) DENCKERMANN
Silnik MANN-FILTER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MANN-FILTER
Silnik FA1 Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) FA1
Silnik CHAMPION Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) CHAMPION
Silnik KNECHT Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) KNECHT
Silnik GLYCO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) GLYCO
Silnik HART Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) HART
Silnik MAHLE ORIGINAL Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MAHLE ORIGINAL
Silnik MULLER FILTER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MULLER FILTER
Silnik SCT GERMANY Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) SCT GERMANY
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik UFI Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) UFI
Silnik AJUSA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) ALCO FILTER
Silnik BORG & BECK Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) BORG & BECK
Silnik CLEAN FILTER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) CLEAN FILTER
Silnik COMLINE Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) COOPERS FIAAM
Silnik DRIVE + Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) DRIVE +
Silnik EUROREPAR Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) EUROREPAR
Silnik FRAM Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) FRAM
Silnik HC-CARGO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) HC-CARGO
Silnik HENGST FILTER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) HENGST FILTER
Silnik HOFFER Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) HOFFER
Silnik INA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) INA
Silnik JP GROUP Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) JP GROUP
Silnik JPN Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) JPN
Silnik KOLBENSCHMIDT Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) KOLBENSCHMIDT
Silnik KRAFT AUTOMOTIVE Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) KRAFT AUTOMOTIVE
Silnik LUCAS Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MAGNETI MARELLI
Silnik MAPCO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MAPCO
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MAXGEAR
Silnik MEAT & DORIA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MEAT & DORIA
Silnik MISFAT Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) MISFAT
Silnik NPS Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) NPS
Silnik OPTIMA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) OPTIMA
Silnik OPTIMAL Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) PURFLUX
Silnik PURRO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) QUINTON HAZELL
Silnik SOFIMA Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) SOFIMA
Silnik VAICO Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) VAICO
Silnik WIX FILTERS Alpina B3 kabriolet (E36) 3.0 kabriolet 250KM, 184kW, benzyna (1993.04 - 1996.02) WIX FILTERS
Producent:TRUCKTEC AUTOMOTIVE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08.14.038
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
08.14.038
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  13 71 1 736 675
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
08.18.013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Kod:
08.18.013
Jednostka:
szt
Dla numeru OE:  11 42 7 510 717
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
35,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Silnik

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Nowoczesny silnik benzynowy - downsizing, turbo i elektronika

Przeglądając ofertę poszczególnych producentów motoryzacyjnych nietrudno stwierdzić, że era wolnossącego silnika benzynowego minęła. Jak powinna wyglądać nowoczesna jednostka napędowa? Przede wszystkim musi łączyć sporą moc z ekologią. A to najłatwiej da się osiągnąć stosując elektroniczne gadżety oraz minimalizując pojemność skokową. Oto recepta na współczesne źródło napędu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze