Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik FA1 do Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08)

Silnik ELRING Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) ELRING
Silnik FA1 Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) FA1
Silnik FILTRON Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) FILTRON
Silnik AJUSA Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) AJUSA
Silnik AKRON-MALÒ Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) AKRON-MALÒ
Silnik ALCO FILTER Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) ASHIKA
Silnik BGA Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) BGA
Silnik CHAMPION Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) CHAMPION
Silnik CLEAN FILTERS Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) CLEAN FILTERS
Silnik COMLINE Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) CORTECO
Silnik DENCKERMANN Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) DENCKERMANN
Silnik DR!VE+ Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) DR!VE+
Silnik FRAM Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) FRAM
Silnik HENGST FILTER Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) HENGST FILTER
Silnik JAPANPARTS Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) JAPKO
Silnik KAMOKA Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) KAMOKA
Silnik KNECHT Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) KNECHT
Silnik KOLBENSCHMIDT Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAHLE Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MAHLE
Silnik MANN-FILTER Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MANN-FILTER
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MAXGEAR Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MAXGEAR
Silnik MISFAT Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MISFAT
Silnik MULLER FILTER Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) MULLER FILTER
Silnik NPS Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) NPS
Silnik OPTIMAL Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) OPTIMAL
Silnik PURFLUX Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) PURFLUX
Silnik QUINTON HAZELL Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) QUINTON HAZELL
Silnik SCT - MANNOL Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) SCT - MANNOL
Silnik SOFIMA Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) SOFIMA
Silnik UFI Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) UFI
Silnik VAICO Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) VAICO
Silnik WIX FILTERS Alpina B6 (E21) 2.8 sedan 200KM, 147kW, benzyna (1978.03 - 1981.08) WIX FILTERS
Producent:FA1

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.001
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu):  310.980.100
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FA1
0 (0 ocen)
Kod produktu:
768.920.011
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FA1
Kod:
768.920.011
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Długość [mm]:  18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Silnik

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Właściwe serwisowanie współczesnego silnika diesla

Dziś nikt specjalnie nie przejmuje się serwisem własnego auta. Samochody są zbyt skomplikowane by otwierać maskę ze śrubokrętem w ręku i robić cokolwiek samodzielnie. Właściciele samochodów mogą liczyć tylko na serwisy autoryzowane lub niezależne oraz na kompetencje mechaników. Wystarczy trzymać się okresów między przeglądowych i wszystko powinno działać jak trzeba. Jednak nie do końca jest to prawdą i czasami lepiej wziąć pewne sprawy w swoje ręce.

czytaj więcej >
Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Sterownik silnika - w elektronicznym mózgu siła!

Roli komputera sterującego pracą jednostki napędowej pod żadnym pozorem nie można bagatelizować. To on decyduje o spalaniu, mocy i osiągach, a ponadto w nowoczesnych autach jest w stanie unieruchomić sprawny technicznie motor. Dzisiaj opowiemy o tym jak zmieniała się funkcjonalność urządzenia oraz jakie są jego najpopularniejsze usterki i sposoby ich usunięcia.

czytaj więcej >
Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Wysoki stopień sprężania silnika – więcej niż ewolucja

Producenci samochodów z napędem benzynowym wciąż poprawiają osiągi swoich silników i stale próbują maksymalnie zredukować zużycie paliwa. Biorąc pod lupę jedynie tradycyjny napęd spalinowy mamy obecnie dwa trendy w silnikach benzynowych, z czego jeden jest już niemal drugorzędny. Inżynierowie Mazdy wybrali właśnie tę wąską i krętą drogę. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Małe silniki trzycylindrowe

Małe silniki trzycylindrowe

Termin 'downsizing' to w prostym tłumaczeniu zmniejszenie wymiaru dowolnej rzeczy. W motoryzacji określenie to odnosi się do zastępowania większego układu napędowego mniejszym o tych samych parametrach. Downsizing jest obecnie bardzo modny, a niewielkie silniki z turbodoładowaniem oraz bezpośrednim wtryskiem paliwa zaskakująco dobrze radzą sobie z napędzaniem samochodów – mimo że często mają litr pojemności i tylko trzy cylindry.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze