Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik UFI do Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12)

Silnik MANN-FILTER Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) MANN-FILTER
Silnik FILTRON Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) FILTRON
Silnik BOSCH Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) BOSCH
Silnik ERA Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) ERA
Silnik HART Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) HART
Silnik KOLBENSCHMIDT Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) KOLBENSCHMIDT
Silnik MAXGEAR Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) MAXGEAR
Silnik PURRO Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) PURRO
Silnik UFI Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) UFI
Silnik WIX FILTERS Aston Martin VIRAGE Vantage 5.3 coupe 330KM, 243kW, benzyna (1991.01 - 1992.12) WIX FILTERS
Producent:UFI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
UFI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
23.106.01
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
UFI
Kod:
23.106.01
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  211,5
Wymiar gwintu:  1-12 UNF
Średnica zewnętrzna [mm]:  91
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  93
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]:  2,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zaworem zwrotnym
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Silnik

Porady z kategorii: Silnik

Odnowienie pokrywy zaworów silnika - czyszczenie, malowanie

Jak własnoręcznie odnowić pokrywę zaworów silnika w sportowym klasyku?

Upiększanie i odnawianie samochodu kojarzy nam się przede wszystkim z tuningiem optycznym nadwozia lub wnętrza kabiny. Jednak coraz częściej odnawiamy również te elementy konstrukcji, które widoczne są dopiero po podniesieniu maski auta. Najlepszym przykładem jest tu pokrywa zaworów silnika, która zwłaszcza w klasycznych już, usportowionych modelach, zasługuje na utrzymywanie jej w jak najlepszym stanie.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Zimny rozruch silnika - jak działa podgrzewacz silnika

Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika

Rozruch silnika to moment, w którym samochód poddawany jest szczególnie ciężkiej próbie. Jeśli do tego temperatura otoczenia jest bardzo niska, a sam silnik mocno wychłodzony, jego rozruch oznacza spore obciążenie dla poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz bardzo duże zużycie paliwa. Rozwiązaniem tego problemu może być zamontowanie pod maską tzw. podgrzewacza silnika, czyli prostego urządzenia ogrzewającego płyn chłodniczy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze