Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MAHLE do Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ELRING
Silnik VICTOR REINZ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VICTOR REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik MOTUL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTUL
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AJUSA
Silnik CASTROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CASTROL
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BOSCH
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KNECHT
Silnik MAHLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAHLE
Silnik LIQUI MOLY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SWAG
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAXGEAR
Silnik TOPRAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TOPRAN
Silnik FA1 Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FA1
Silnik INA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) INA
Silnik UFI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) UFI
Silnik CONTINENTAL CTAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL CTAM
Silnik FILTRON Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FILTRON
Silnik LUK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUK
Silnik MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEYLE
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PIERBURG
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik BTA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BTA
Silnik DAYCO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DAYCO
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EPS
Silnik FEBEST Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FEBEST
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METZGER
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURFLUX
Silnik TRW ENGINE COMPONENT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRW ENGINE COMPONENT
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VALVOLINE
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ABAKUS
Silnik AE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AE
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AIRTEX
Silnik AKS DASIS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AKS DASIS
Silnik ALCO FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ALCO FILTER
Silnik ASHIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ASHIKA
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA QUALITY COOLING Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) AVA QUALITY COOLING
Silnik BGA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BGA
Silnik BIRTH Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BIRTH
Silnik BLIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLIC
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BREMI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) BREMI
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERSFIAAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) COOPERSFIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DELPHI
Silnik DR!VE+ Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR!VE+
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ERISTIC
Silnik ESEN SKV Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ESEN SKV
Silnik EUROL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROL
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FACET
Silnik FAI AUTOPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GATES
Silnik GK Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GK
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GLASER
Silnik GOETZE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) GOETZE
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HART
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HEPU Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HEPU
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik HITACHI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HITACHI
Silnik HOFFER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) HOFFER
Silnik IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPARTS
Silnik IPD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) IPD
Silnik JAPANPARTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPANPARTS
Silnik JAPKO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JAPKO
Silnik JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JP GROUP
Silnik JPN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAMOKA
Silnik KAWE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KAWE
Silnik KOLBENSCHMIDT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) KW
Silnik LUCAS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) LUCAS
Silnik MAGNETI MARELLI Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Silnik MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Silnik MEAT & DORIA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Silnik METALCAUCHO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) METALCAUCHO
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MOTORAD
Silnik MULLER FILTER Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) MULLER FILTER
Silnik NPS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NPS
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NRF
Silnik NTY Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) NTY
Silnik OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) OPTIMAL
Silnik ORIGINAL IMPERIUM Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RAVENOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RAVENOL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) RUVILLE
Silnik SALERI SIL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SALERI SIL
Silnik SASIC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SASIC
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SIDAT Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SIDAT
Silnik SNR Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) SOFIMA
Silnik THERMOTEC Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) THERMOTEC
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRISCAN
Silnik TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Silnik VAN WEZEL Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VAN WEZEL
Silnik VEMA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMA
Silnik VEMO Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VEMO
Silnik VIKA Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) VIKA
Silnik WALKER PRODUCTS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 50 TFSI e quattro sedan 252KM, 185kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.11 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MAHLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
OX 1217D
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
OX 1217D
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Średnica [mm]:  52,5
Wysokość [mm]:  112
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  24
Średnica wewnętrzna 3 [mm]:  23,9
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,0
Grubość [mm]:  3,0
Wysokość opakowania [cm]:  12,00
Ciężar netto [g]:  38,0
Długożć opakowania [cm]:  6,0
Szerokość opakowania [cm]:  6,00
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MAHLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LX 4959
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAHLE
Kod:
LX 4959
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Wysokość [mm]:  158
Średnica zewnętrzna [mm]:  160
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  76
Średnica 3 [mm]:  30,6
Długożć opakowania [cm]:  16,0
Szerokość opakowania [cm]:  16,00
Wysokość opakowania [cm]:  16,50
Ciężar netto [g]:  281,0
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

'Rozgrzewanie' silnika przed jazdą - czy to ma sens?

Spór dotyczący tzw. rozgrzewania silnika przed jazdą trwa wśród kierowców od lat. Aby pomóc go rozstrzygnąć raz na zawsze, postanowiliśmy zebrać najważniejsze informacje i przedstawić własną opinię. Zobaczcie, czy warto odczekać kilkadziesiąt sekund zanim w pełni zacznie się obciążać jednostkę napędową.

czytaj więcej >
Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

Silnik wolnossący - relikt minionych czasów?

W latach dziewięćdziesiątych na rynku dominowały proste motory benzynowe. Ich trwałość była wyśmienita, osiągi przyzwoite, a spalanie… No właśnie spalaniem jeszcze wtedy nikt się nie przejmował. W końcu bezołowiowa kosztowała tylko półtora złotego! Czasy niestety zmieniły się. Obecnie silniki wolnossące są wypierane przez nowoczesne i proekologiczne jednostki doładowane. Który z typów jest lepszy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze