Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Silnik MANN-FILTER do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Silnik ELRING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ELRING
Silnik REINZ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) REINZ
Silnik MANN-FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MANN-FILTER
Silnik AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AJUSA
Silnik FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Silnik BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Silnik SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Silnik VALEO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALEO
Silnik FA1 Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FA1
Silnik MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Silnik UFI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) UFI
Silnik CONTITECH Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTITECH
Silnik EPS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EPS
Silnik FILTRON Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FILTRON
Silnik HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Silnik BORSEHUNG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORSEHUNG
Silnik DAYCO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DAYCO
Silnik FACET Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FACET
Silnik NISSENS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NISSENS
Silnik PAYEN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PAYEN
Silnik PURFLUX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURFLUX
Silnik ABAKUS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ABAKUS
Silnik AIRTEX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AIRTEX
Silnik AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AUTOMEGA
Silnik AVA COOLING SYSTEMS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Silnik BG AUTOMOTIVE LTD. Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Silnik BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLUE PRINT
Silnik BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Silnik BORGWARNER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORGWARNER
Silnik CALORSTAT BY VERNET Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Silnik CHAMPION Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CHAMPION
Silnik COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Silnik CONTINENTAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CONTINENTAL
Silnik COOPERS FIAAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COOPERS FIAAM
Silnik CORTECO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CORTECO
Silnik DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DELPHI
Silnik DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Silnik EFI AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EFI AUTOMOTIVE
Silnik ERA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERA
Silnik ERISTIC Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ERISTIC
Silnik EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROREPAR
Silnik FRAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FRAM
Silnik GATES Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GATES
Silnik GLASER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GLASER
Silnik HELLA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HELLA
Silnik HENGST FILTER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HENGST FILTER
Silnik HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Silnik IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Silnik JPN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JPN
Silnik K&N FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) K&N FILTERS
Silnik KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Silnik KNECHT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KNECHT
Silnik KW Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KW
Silnik METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Silnik MISFAT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MISFAT
Silnik MOTORAD Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOTORAD
Silnik NRF Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NRF
Silnik OEM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OEM
Silnik PIERBURG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PIERBURG
Silnik PURRO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) PURRO
Silnik QUINTON HAZELL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Silnik RUVILLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RUVILLE
Silnik SCT - MANNOL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SCT - MANNOL
Silnik SNR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SNR
Silnik SOFIMA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SOFIMA
Silnik TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Silnik VAICO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VAICO
Silnik VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALVOLINE
Silnik WIX FILTERS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) WIX FILTERS
Producent:MANN-FILTER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
HU 6013 z
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
HU 6013 z
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniem
Wysokość [mm]:  112
Średnica wewnętrzna [mm]:  24
Średnica zewnętrzna [mm]:  53
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MANN-FILTER
4.9 (79 ocen)
Kod produktu:
Life-Time Filter
niedostępny
4.9 (79 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MANN-FILTER
Kod:
Life-Time Filter
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Rodzaj filtra:  Element dożywotni
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Silnik

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Jak jeździć współczesnym dieslem?

Współczesne silniki Diesla są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu. Powszechnie panują opinie, że wyjątkowo często się psują, a ich życie kończy się na przebiegu rzędu 200-250 tys. km. Po części trudno się z tym nie zgodzić, bo wielu producentów zaliczyło większe i mniejsze wpadki podczas projektowania współczesnych motorów, ale w wielu przypadkach da się wydłużyć życie diesla i zmniejszyć koszty eksploatacji poprzez odpowiednią technikę jazdy i dbałość o serwis.

czytaj więcej >
Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Preparaty do płukania silnika. Stosować czy nie?

Płukanie silnika stało się w ostatnim czasie jedną z najmodniejszych czynności wykonywanych przez samych kierowców w celu zabezpieczenie silnika i poprawy jego działania. Rozwiązanie to doczekało się już sporej rzeszy fanów oraz – rzecz jasna – zagorzałych przeciwników. Co do celowości płukania silnika w określonych przypadkach podzieleni są nawet eksperci. A wszystko, jak zwykle, zależy od perspektywy.

czytaj więcej >
Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Czy silniki Diesla to pozorna oszczędność?

Wśród wielu kierowców istnieje przekonanie, że silniki Diesla są ekonomiczne i tanie w utrzymaniu. Praktyka może jednak czasem pokazać, że to silniki benzynowe są oszczędniejsze od wysokoprężnych. Dzisiaj przyjrzymy się co może się w nich zepsuć i ile przyjdzie nam za to zapłacić.

czytaj więcej >
Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Start/Stop - ekologiczny nie zawsze znaczy trwały

Producenci motoryzacyjny bardzo chętnie mówią o tym, jak zbawienny wpływ na obniżenie wyników spalania i emisji szkodliwych związków ma system Start/Stop. Jednocześnie starają się przemilczeć fakt, że rozwiązanie może decydować o niższej trwałości silnika. Dzisiaj przyjrzymy się drugiej stronie medalu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze